söndag 27 oktober 2013

höstlandskap


Dagens inlägg innehåller många bilder. Faktiskt de flesta någonsin. Jag har sammanställt över 100  höstbilder till ett litet bildspel och skickat iväg det till you tube.  Bilder från i år som jag redan visat tidigare men även bilder från förgångna år. Allt till musik av Mozart. För att sidan inte ska vara helt tomt har jag på måfå tagit några bilder som ingår i bildspelet.


 

 

 

 

 

 
 
 
 


Resten kan beskådas om ni aktiverar denna länk: http://youtu.be/wLdkeKyVuqU  eller går in på:  arne winderlich autum landscapes.

http://www.youtube.com/watch?v=wLdkeKyVuqU
 
Till skillnad från förra videon "summer in Sweden" har jag försökt att lägga in riktiga videosnuttar bland bilderna. Tyvärr kom där  en del (miss)ljud med som jag inte har lärt mig att undvika än. Till alla er som ändå har tittat på bildspelet och offrat en kvart av era liv, vill jag tacka och hoppas att ni har upplevt samma atmosfär som jag  då jag tog bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar