onsdag 11 september 2013

fest för tonårstjejer


Jag strosade vidare i gallerian bort mot pyramidtorget. Där hade man byggt upp en liten scen med mikrofoner och högtalare. Eftersom jag inte hade kollat programmet för festligheterna, hade jag ingen aning vilka som skulle uppträda där. Av publiken att döma och musiken som vrålade ur högtalarna var det nog inga jazziga tongångar.


 
Just nu pågick skiv- och T-shirtsignering av medlemmarna i Panetoz. Killarna skrev för glatta livet och många fans väntade på sin tur.


 
Ett av fansen rycktes med av deras musik och uppförde en solodans på innetorget.

 
Jag smet in bakom avspärrningen framför scenen för att ta en bild på tjejerna. De tittade dock inte på ljudteknikern som höll på med något på scenen utan hade blickarna riktade mot pyramidens glastak där det tydligen hände något utanför.

 

 

 

Innan man kommer in på pyramidtorget, hade jag passerat ett mixerbord som man ställt lite avsides.

 


 Troligen tillhörde det någon av de andra grupperna som skulle uppträda. Enligt programmet kanske "one direction". Det fanns i alla fall ett fan på plats som jag kunde upptäcka från ett av
ovanstående bilder

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar