söndag 6 januari 2013

Talrika tallrikar


Det blev väl en fyndig  rubrik. Men det var just vad jag såg vid min senaste halkpromenad.
 I glasverandan till restaurangen, där inga gäster kan vistas så här års, hade man travat allehanda köksföremål och annat beroende på renoveringsarbeten. Då kom den tomma glasverandan väl till pass. På ett bord intill framsidan såg man genom glaset en massa glas. Utan stearinljusen hade jag nog inte gissat vad dom höga glasen skulle användas till.

  
På några hyllor intill långsidan  hade man travat det mesta av köksporslinet. Bär man en sådan trave, vill det nog till att man inte snubblar J

 

PS, de senaste 3 inläggen orsakade problem eftersom det inte längre gick att överföra bilder från datan direkt till  bloggen. Den funktionen fanns inte längre. Om det  bara är så hos mig eller något fel i datan, vet jag inte. Kvarvarande överföringsalternativ är bara picasa  dit jag egentligen inte vill lägga mina bilder. Som alla googlefunktioner tog det mig ett tag att lista ut hur jag laddar upp mina bilder i picasa och hur jag sedan får in dom i bloggen. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar