torsdag 6 december 2012

efterssläntrare live

Här kommer det några bilder som jag tog innan snöovädret drog in över Stockholm med omnejd. Dom som jag tog när det var lite sol och nysnö med rimfrost. Dom finns under inlägget "my blue heaven" och några eftersläntrare kommer här



















Bilderna visas dessutom live! Dom och texten kommer s.a.s. i direktsändning. I normala fall skriver jag inläggen först i word. Detta för att den automatiska stavningskontrollen ska rätta till eventuella felaktiga tangenttryckningar, omkastade bokstäver, interpunktion eller satsbyggnad. Gör där även en notering om under vilket namn jag ska hitta den ena eller andra bilden. Ska jag dessutom lägga in en smiley så går det bra att göra i word. Testa det en gång genom att skriva följande tecken efter varandra  :-) här i blogger blir det bara tecken. När allt är klart och redigerad är det bara att klistra in allt som dagens inlägg i bloggen.Metrobloggen accepterade detta också på sin tid när jag höll till där.



Nästa omgång vinterbilder har ännu inte tagits. De blir väl med lite mera snö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar