fredag 31 januari 2014

ett steg närmare till nya bloggen

Hade jag varit 10-12 år nu så hade den nya boggen i Wordpress varit på plats för länge sedan!Ungarna kör med trial-and error-principen och vips så hajar dom hur det funkar. Även om gamla gubbar försöker tillämpa samma princip, tar det betydligt längre tid och det är inte alltid givet att man går i mål. Jag försökte ta hjälp av en instruktionsvideo på you tube. Den gav dock inget. En del som man hänvisade till fanns inte på min skärm. Jag klickade mig fram i labyrinten och kom ett litet steg närmare varje gång. Blev nästan euforisk när jag såg min nya header.  Sedan fick jag även in en bild, om än inte i rätt storlek. Men det och så mycket annat kommer nog på plats vad det lider. Nu släpper jag det första inlägget som det är och jag hoppas att ni kan se det och andra i fortsättningen på:


           fotobloggendigimages.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar