måndag 25 februari 2013

on the rocks


 

 

När jag bytte PC för några dagar sedan, kom jag underfund med att jag bl.a. saknade en font som jag brukar använda när jag signerar vissa bilder med digimages. När jag hämtade dessa skrivtecken, hittade jag även några andra som jag tyckte såg intressanta ut. Eftersom det var lätt att ladda ner dom samt även att införliva i Windows fonts valde jag 4 olika fonter. En av dom var den här som kallas almonte snow

 

                                      

 

Detta för mig osökt in på dagens bilder som jag tog igår. Tyvärr åter en mulen dag varför istapparna utmed bergväggen inte kom till sin rätt. Dessutom hade några "marodörer"  slagit ner en del av istapparna. En nästan lika stor styggelse som att hugga ner stalaktiter i en droppstensgrotta.

 
 
 
 
Att lägga in snowfonten i bilden blev heller inte riktigt som bilden ovan visar. Brukar göra detta i programmet GIMP. Det är dock en ny version som jag laddade ner den i den nya datan.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar