fredag 16 november 2012

Ny utsiktspunkt


Alltsedan jag blivit utslängd från digimagesphoto på blogger, har jag hållit på i två da´r att försöka skapa en ny blog där jag kan fortsätta. Jag försökte även gå en omväg och la upp en sajt hos worldpress. Men vad jag än försökte med, kunde datan därefter inte hitta det jag lagt upp. Det blev till slut så många användarnamn och lösenord att inte ens jag kunde hålla reda på allt. Trots jag jag hela tiden skrivit upp varje ny kombination och mejladress. Till slut hittade jag en adress så att jag  kunde skriva ett inlägg. Ett inlägg som bara visar en ny utkiksplats på en berghäll och som jag tidigare aldrig klättrat uppför. Vill se om jag kan få in bilder som tidigare och om inlägget kommer att visas. Framför allt om jag ens kan öppna det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar