tisdag 1 januari 2013

Ett litet leende så här på årets första dag



Kan väl vara bra att inleda det nya året med i förhoppning om att alla följande dagar för med sig ett litet leende.
Emellanåt är det andra som försöker muntra upp mig med att sända några roliga mejl till mig. En del är fräckisar men det mesta är rumsrent. Nu senast fick jag några roliga meningar från en  mejlkompis vilka jag översatt till svenska här:

Jag läser aldrig bruksanvisningar. Trycker på knappar tills det funkar
Kom, vi gör team-work! Jag team – du work
Mitt skenben hjälper mig att hitta möblerna i mörkret
Det fick man inte göra tidigare. MAMMA, det är inte längre tidigare
Märkligt hur ofta man kan gömma saker och ting för sig själv
Det är inte så att jag hatar dig. Antar att du brinner och jag hade vatten. Jag skulle dricka det
De tre bästa orden i världen: maten är klar
Kvinnor ska se ut som kvinnor och inte som tapetserade ben.
Vi kvinnor är änglar-och bryter man våra vingar, flyger vi vidare. På en kvast. Vi är väl flexibla
Bra sex är när t.o.m grannarna tar ett bloss efteråt
Ju fler män jag lär känna desto mer tycker jag om hundarna
Nästa gång jag får fjärilar i magen, dricker jag en hel flaska insektsgift
Varför får man döda djur för att äta dom, men inte plocka växter för att röka dom?

Nu har jag äntligen förstått vad bröstpanel är för något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar